Thursday, June 4, 2009

G.A.T.H.E.R.I.N.G Kecil2an.

Paham x title aku tuh?

Hari ni Pok Cik, Mok Cik and anak bongsu nye baru je balik dr Umrah. =) Dh 2 minggu meke pergi. Alhamdullillah, selamat pulang mereka. Seperti biase, nak balik Msia kompem nk minx bwk byk kete (brg terlalu byk). Gi 3 org saje. Tp, blk nk 3 kete... aduhai.. huhu.. =) Then bile smpi umah, xdela byk sgt brg pon. muat kot 2 kete.. erkk!~ hehe. Biaselah, disamping mengerjakan Umrah, beli brg2 cket tok saudara mara. kan?? By the way, aku dpt BEG! hehe. Bertambah keseronokan. =)
So, mmg ramai lah saudara ak datang td.. berkumpul la disane. hehe.. Seronok! Sbb dpt MAKAN!. Ok, aku makan lagi. HELLO, MAKAN FREE.. korang xkan xnak kan! hahaha.. Anaknye iaitu bakal Chef, masak kan tok kami.. Beliau masak Spaghetti Carbonara & Bolognaise (xreti eja) juga.. Sedap nye.......... WAH! =D Dhla ak da mkn Kek pisang. die buat jugak. But then, keras sgt. First time, xjadi. hehe. Xpe2.. Pastu mkn ns grg dgn ayam masak lemak cili api. Ini maid pok cik ak masak. Sgt Superb!! =D Ok. I am totally full.

Bolognaise nye kuah!~


Carbonara nye kuah. Simple je. Seriously!

This is the Chef - He is just 19 ok!! Thanks Akmal!

Ha, time tgh sembang2 bersama sepupu sepapat, cadangnya nak buat BLOG tok family kami neh. Ha.. nnt, leh ak gtau korng link nye. xsiap lagi. =D Dah siap baru dlm 10%. hahah.


Antara makanan terhidang

Eh k la ye. Mahu buat Dynamic neh. Derivation of equation. Lecturer aku xnk slh grammar. Salah grammar tolak markah. This is not an English subject by the way rakan.

[++ So Good ++]

9 comments:

  1. wahh.. sedap nye makan...

    nak jugak... !!!!

    aku da 3 ari tak lalu nak makan... T_T ..

    turun 2 kilo da...(suke sbenarnye berat turun..kah3)

    ReplyDelete
  2. haiyooo
    sedap giler spagetti 2
    nyum~~

    ReplyDelete
  3. hoi! makan ngakk ajak aku! uwaaaa aku tringin bile tgk gmbo2 tu.. huh! T___T yum yum yum

    ReplyDelete
  4. hoi! makan ngakk ajak aku! uwaaaa aku tringin bile tgk gmbo2 tu.. huh! T___T yum yum yum

    ReplyDelete
  5. hoi 3 hri x makan ko trun 2 kg? ko diet mcm ne? ak nak gak!!!!!!!

    hajar: sdap gile! haha

    paani: ko sume mende sedap di mate kao. laalala~

    wani: gile btol slh grmmar tlk markah. haih

    ReplyDelete
  6. aku pose la..

    pastu buke makan roti je..

    hahah... tu yg da turun 2 kilo...

    ReplyDelete
  7. hamboi... makan je kao karl.

    ReplyDelete