Thursday, October 15, 2009

FKM

FKM = Fakulti Kejuruteraan Mekanikal. apsal entry aku sume sebut fac aku je? gile poyos.

Minggu2 nak habes sem ni, macam biase, fac aku mengeluarkan borang2 OMR tok diisi oleh student nye. Penilaian kpd lecturer2 yg mengajar la kirenye..Penat lah isi. Byk tol soalan. Macam jawab 30 soalan Kemahiran Hidup. Aku tiap2 sem tulis komen yg sama kat bawah borang OMR tu. SILE BAIKI EKON. PROJEKTOR ROSAK. Ekon kalo xde kat fac tu, panass gile kot. Tuhla, dah biase disimbah dgn angin2 sejuk drpd ekon fac. So, bile xde ekon, bising lah!


Oops. Ni borang utk lecturer bernama rahsia. ^_^
Borang yg byk gile kene isi

Syawal masih ade lagi. Isnin ni habes kan. Maka, fac aku buat la jamuan hari raya tok staff & student mechy. Acara byk jgk mcm anyam ketupat, karoke dll. Tp, xde masuk pon. Hanya berminat pada mknn free. haha. Ramai gile ok budak2 dtg. Tnggu dr kol 12 lagi nak lunch free, padahal makan 12.30. So, aku, Fisha, Tikah macam risau xdpt mknn. Sebab kami ni golongan ditindas je. Perempuan bpe kerat kot kan. Akhirnya dgn kuasa wanita dalam diri, cepat2 gi amik pnggan plastik tuh. Tros amik nasi. alah, kami perempuan, halal la ek potong line korang. hehe. =D Tahun depan buat lagi ye fac ku. InsyaAllah dtg. heheh ^_^
Food I ate. =)
Fisha berbangga pada dirinya.

Tikah yg xsbr nk makan


Lihatlah manusia. ish2. ni baru nmpk cket tau

Tikah & aku menunggu makanan

Kata pendek: Nak gi raya lagi esok. =)

[++ So Good ++]

4 comments:

  1. kita hebat kan?
    boleh jadi antara yang terawal dapat makan
    perlu berbangga untuk dri sendri okkayyy

    ReplyDelete
  2. terbaik dr ladang kot fifi.
    hahaha..

    korang la, sume nak cepat je.

    ReplyDelete
  3. mestila
    aku x nak tertindas lagi macam jamuan raya last year

    maka girl power!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. hadoi. bile org cct berkata. haha

    ReplyDelete