Friday, June 18, 2010

대한민국!

Tahu la Korea Selatan yang comel dah kalah dengan Argentina. Tapi tak kira, nak jugak cerita tentang Korea lawan Greece minggu lepas. Yang penting, menang. Bahaha.

"Red Devils" - Gelaran diberikan kepada penyokong pasukan Korea Selatan. Aku pun bersama Red Devils lah malam tu. Pakai baju merah tau! ^^ Pastu kalo ade tanduk devil tu pelengkap lah. Hehe. Majoriti orang ramai pakai baju merah malam tu. Memang happening lah. Seronok dan sungguh teruja lah nak tengok bola. Aku memang tak minat bola. Tapi, nak cuba amik feel kat Korea ni ha. Join je la sekaki jerit2 macam pergi karoke. Sama je.

Sorak apa tau..

"Dae.. Han Min Guk!" Maksudnya Korea Selatan.
Satu lagi, dorang macam nyanyi2. "Pilseung Korea". Maksudnya Victory Korea.
Kalo ada video nanti aku upload la. Masalahnya takda. Hehe.

Biarlah kalah ponssss kan. Yang pasti, aku join sokong Korea.
Kalau aku kat Jepun, aku sokong Jepun.
Kalau aku kat German, aku sokong German.

Ha, macam tu boleh?




Amik gambar dulu pepehal pon. ^^


Yad & Ain


Ececece. haha


Sabar menanti kegolan.


Gol bebeh! =) Bangun dan lompat! YEAH!~~~~


Oopsss! Terlebih sudah. kui3. Sila terima culture mereka bagaimana.


Wohooo!~~~~ I LOIKE~~


Jerit sakan! haha.


Chowa lah Korea! =)


Habis dah. Balik laaa... Ramai ke?


Nad busuk. Haha


Amboi Yad...


Ni la port kami tonton kat Uni. Best. Ramai orang datang. Orang luar pon memeriahkan keadaan. Hehe.




Akhirnya, korang sokong lah sapa2 korang nak sokong okai! Sebaik cuti ek. Leh bersuka ria tengok bola sampai lebam pon boleh. ^^

Have fun tengok bola!

Aku nak balik lagi 13 hari.

Haih.





[++ So Good ++]

5 comments:

  1. he2..khay...lau sokong semua n sapa yg mng la kita skong kan..ehheh....selamat pulang ke malesia...;-)

    ReplyDelete
  2. hahha.

    btol tu ila!!!!
    thanks.. =)

    ReplyDelete
  3. ko pun jerit2 ikot dorang x? dae..han min guk! haha


    meriah la tgk dorang.=))

    ReplyDelete
  4. ain;

    opkos lah jerit mekk!!
    rugi la x jerit.
    hehehe..

    meriah sgt.
    =)

    ReplyDelete
  5. khay!! ada award utk ko...

    sila lihat kat blog aku ae..hehhehe :))

    ReplyDelete